.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار قطعی گاز در مازندران
رئیس اداره گاز بهشهر گفت: زمستان امسال مازندران با بحران افت فشار گاز مواجه است.

به گزارش شمال نيوز به نقل از ايسنا، سید حسین رضایی در جلسه شورای اداری بهشهر  اظهار کرد: زمستان امسال با بحران افت فشار گاز مواجه هستیم زیرا حداکثر فشاری که  منابع تأمین گاز مازندران می توانند به خط لوله وارد کنند بین هزار تا هزار و صد تن است که وقتی طول خط زیاد می شود در ابتدای خط فشار گاز خوب است اما وقتی به انتهادی خط می رسد موجب افت فشار می‌شود.

وی افزود: گاز مازندران از دو سمت غرب و شرق تامین می شود و بهشهر که بیشتر از سمت شرق تأمین منبع می‌شود، در سرشاخه خط لوله قرار دارد و با وجود افت فشار احتمال قطعی گاز بسیار کم است ولی شهرهای ساری، بابل و آمل افت فشار گاز قرار دارند.

رضایی با بیان اینکه در زمستان مصرف گاز خانگی 8 برابر مصرف در تابستان است، افزود: مصارف خانگی گاز در مازندران حدود 25 میلیون متر مکعب است.

رئیس اداره گاز بهشهر گفت: امسال مانند سال‌های گذشته به همه واحدهای صنعتی، تجاری اخطار برای دوگانه سوز کردن داده شده و حتی باید بیمارستان ها و مدارس هم برای دوگانه سوز کردن اقدام کنند و آمادگی شرایط بحران را داشته باشند.

وی ادامه داد: در زمان افت فشار در ابتدا گاز مراکز پر مصرف مانند کارخانه های بزرگ را قطع می کنیم و سپس مصارف پایین مانند ادارات، نانوایی ها، مرغداری ها و صنایع کوچک قطع می شود و در نهایت بیمارستان ها و مدارس هم باید آمادگی قطعی گاز را داشته باشند زیرا در شرایط بحران شرکت گاز فقط در قبال مصارف خانگی مسئولیت دارد.

رضایی با بیان اینکه در صورت وصل شدن خط لوله جنوب مشکل گاز مازندران برطرف می‌شود، تصریح کرد: قرار بر این بود که گاز مازندران را از خط لوله جنوب تقویت کنند اما به علت مشکلات کمبود بودجه، عدم توانایی در تهیه لوله گاز  و همچنین کشف آثار تاریخی در مسیر احداث کانال گاز به قبرستان تاریخی این امر انجام نشده است.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.239 seconds.